Tuesday, May 22, 2007

Siz Görürseniz Onlar da Görecek!


Dün, uzun zamandır faaliyetlerini takip ettiğim İnsani Yardım Vakfı'nın standına rastladım. Afrika'da açtığı su kuyularıyla, yiyecek ve ilaç yardımlarıyla, özellikle savaş ve doğal afet durumlarılarındaki hızlı ve başarılı çalışmalarını takdir ettiğim vakıf, şimdi de yeni bir kampanya başlatmış. Sen Görürsen Onlar da Görecek!

Kampanyanın amacı, toplam 10 ülkede katarakt ameliyatları yaparak (Mali, Nijer, Burkina Faso, Somali, Etiyopya, Sudan, Gana, Benin, Togo ve Çad) 100.000 kişiyi tedavi etmek. Ve bir ameliyat bedeli yalnızca 100 YTL. Bir aylık yemek masrafına, 4 DVD fiyatına bir insanın hayata gözlerini açmasına vesile olmak...

Benim param bana yetmiyor ben zaten fakirim diyorsanız, sizi şuraya tıklamaya ve dünyanın kaçıncı en zengini olduğunuzu öğrenmeye davet ediyorum.

"Afrika'nın hayatı kaymış, ben mi kurtaracağım" diyorsanız, "Siz devlet lider misiniz ki kendinizi tüm Afrika'yı kurtarmakla mükellef görüyorsunuz" diye sorarım. "Ben bu dünya üzerinde yaşayan 6 milyar insandan biriyim, herkes gibi doğdum, herkes gibi öleceğim. Herkesin olması gerektiği kadar çevremde olanlardan sorumluyum. Devletler politikalarla, ülkelerle uğraşsınlar, ben bir bireyim ve birey bazında düşünüp insani bir vazifemi yerine getirebilirim." diyorsanız buyrun bağış formunuz...

1 comment:

Anonymous said...

selam ben senay, gercekten super bir blog, eger facebook veya twitter varsa eklemek isterim...